Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Wednesday, December 10, 2014

The Spectre အေႀကာင္း


Spectre ရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ကေတာ့
တုိက္ခုိက္တဲ့အသားေပး Ability နဲ႕ ကာကြယ္ဖုိ႔အထူးျပဳထားတဲ့ Ability ပုံစံ ၂ မ်ဴိးလုံးနဲ႕ တြဲဖက္ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ Carry
Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။ ရန္သူကုိ Movement Speed ေလ်ာ့ျပီး မိမိ Movement Speed တုိးေစတဲ့ Spectral Dagger , တုိက္ခုိက္မႈတုိင္းမွာ Pure Damage ပမာဏတစ္ခုပါဝင္ေနမယ့္ Desolate, မိမိကုိ Tank Hero တစ္ေကာင္လုိေျပာင္းလဲေစရုံမကဘဲ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Damage နဲ႕ သူတုိ႔ကို ျပန္တုိက္ခုိက္ႏုိင္မယ့္ Dispersion အျပင္ Global Ability တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Ultimate Haunt တုိ႔ဟာ ရုိးရွင္းစြာပင္ တစ္ခုနဲ႕တစ္ခုခ်ိတ္ဆက္ထားတာျဖစ္လုိ႔ Spectre ဟာ ကုိင္တြယ္ရလြယ္ကူသေလာက္ အသင္းအတြက္ အက်ဴိးအျမတ္ၾကီးၾကီးမားမားကုိ ေခၚေဆာင္လာေပးမယ့္ Carry Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။

Abilities

Cooldown ေရာ Mana ကုန္က်စားရိတ္ပါ မ်ားျပားတဲ့ Spectral Dagger ဟာ Damage ပမာဏလည္း နည္းပါးတဲ့အတြက္ မၾကာခဏသုံးေပးရမယ့္ Ability မ်ဴိးမဟုတ္ပါဘူး။ အကြာအေဝး 2000 Range အထိ ပစ္လႊတ္ႏုိင္ျပီး ပစ္လုိက္တဲ့လမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ ရွိတဲ့ ရန္သူ႔ Hero ေတြအားလုံးဟာ Movement Speed ေလ်ာ့သြားမွာျဖစ္ျပီး Spectre အေနနဲ႕ကေတာ့ ပစ္လႊတ္လုိက္တဲ့ အခ်ိန္ကစျပီး Movement Speed တုိးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဆုိပါ Movement Speed အတုိးအေလ်ာ့ဟာ 8%/12%/16%/20% ျဖစ္ျပီး ၾကာခ်ိန္ 12 seconds ရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။ Spectral Dagger ပစ္လႊတ္လုိက္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ က်န္ရွိခဲ့တဲ့ အရိပ္ေပၚကုိ တက္နင္းတဲ့ Enemy Hero ေတြအားလုံးလည္း MS Slow ကုိျဖစ္ေပၚေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဆုိပါ ၁၂ စကၠန္႔အတြင္းမွာ Spectre ရဲ႕ ေျမေပၚေျခခ်ထားတဲ့ Collision Size ဟာ 24 ကေန 0 သုိ႔က်ဆင္းသြားမွာျဖစ္လုိ႔ အဆုိပါ အခ်ိန္အတြင္းမွာ Spectre အေနနဲ႕သာမန္ Phase effect အျပင္ သစ္ပင္၊ ကုန္းတက္ကုန္းဆင္း၊ အေဆာက္အအုံေတြ မကဘဲ လမ္းပိတ္တဲ့ Ability မ်ားျဖစ္တဲ့ Fissure, Ice Shard တုိ႔ကုိပါ ေက်ာ္လႊားသြားႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ 20% ေသာ Movement Speed အတုိးအေလ်ာ့ပမာဏဟာ မ်ားျပားတဲ့အတြက္ မၾကာခဏ အသုံးမျပဳသင့္တဲ့ Ability ျဖစ္ေပမယ့္ ေစာႏုိင္သမွ် ေစာေစာတင္ထားျခင္းက အေစာပုိင္းမျဖစ္မေနၾကဳံရမယ့္ Team Fight ေတြအတြက္ အက်ဴိးရွိပါလိမ့္မယ္။ Spectral Dagger ရဲ႕ 2000 Range ကုိ အျပည့္အဝေရာက္ရွိဖုိ႔အတြက္ Hero ကုိ ေထာက္သုံးျခင္းထက္ ေျမၾကီးေပၚေထာက္သုံးျခင္းက ပုိမုိအက်ဴိးရွိေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ 

Spectre ရဲ႕ Physical တုိက္ခုိက္မႈတုိင္းမွာ သာမန္ Physical Damage အျပင္ မိမိယူထားတဲ့အဆင့္အလုိက္ Pure Damage ပမာဏတစ္ခုက အပုိေဆာင္းအေနနဲ႔ ထည့္သြင္းတုိက္ခုိက္ေပးေနမယ့္ Desolate ျဖစ္ပါတယ္။ မိမိရဲ႕ပုံမွန္ Physical တုိက္ခုိက္မႈတစ္ခုက တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Hero ေပၚကုိ မသတ္ေရာက္ခင္မွာဘဲ 20/35/50/65 Pure Damage က အရင္သတ္ေရာက္ေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီ့ Pure Damage ျဖစ္ေပၚဖုိ႔အတြက္ Spectre တုိက္ခုိက္မႈကို ခံရတဲ့ Unit ရဲ႕ 325 AoE အတြင္းမွာ Ally Unit တစ္ခုခု မရွိမွသာ Desolate ျဖစ္ေပၚပါလိမ့္မယ္။ Desolate ဟာ မ်ားမ်ားယူမယ္ဆုိရင္ Damage ပမာဏတုိးလာမွာျဖစ္ျပီး အျခားမည္သည့္အက်ဴိးသတ္ေရာက္မႈမွမရွိေပမယ့္ 65 Pure Damage ဆုိတဲ့ပမာဏဟာ ကစားပြဲအလည္မွာ အလြန္မ်ားတဲ့ ပမာဏတစ္ခုျဖစ္တဲ့အတြက္ ဒုတိယဦးစားေပးတင္ေပးရမယ့္ Ability တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ Desolate ဟာ Spectre ရဲ႕ Ultimate Haunt ကေနျဖစ္ေပၚလာမယ့္ Illusion ေတြမွာပါ တြဲဖက္သတ္ေရာက္ေစမွာျဖစ္လုိ႕ Hp နည္းနည္းေလးနဲ႕ ထြက္ေျပးလြတ္ေျမာက္သြားတဲ့ Enemy Hero ေတြကုိ အလြယ္တကူ အဆုံးသတ္ခ်ိန္စားႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ မ်ားမ်ားယူထားဖုိ႕ အၾကံျပဳရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။

Tank တစ္ေကာင္လုိ႔ေျပာရေလာက္ေအာင္ Spectre ကုိ သာမန္ထက္ပိုမာတဲ့ Hero တစ္ေကာင္လုိ႔သတ္မွတ္ေစတဲ့ Ability ကေတာ့ Dispersion ပဲျဖစ္ပါတယ္။ မိမိေပၚကုိက်ေရာက္လာမယ့္ Physical, Magical, Pure Damage အစရွိတဲ့ မည္သည့္ Damage အမ်ဴိးအစားပဲျဖစ္ပါေစ၊ အဆုိပါ Damage ရဲ႕ 22% ဟာ Sprectre ေပၚကုိ လုံးဝက်ေရာက္မွာမဟုတ္ဘဲ ေဘးပတ္လည္ 1000 AoE အတြင္းမွာရွိတဲ့ Ally မဟုတ္တဲ့ Unit ေတြအားလုံးဆီကုိ ျပန္လည္ ကန္ထြက္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ 1000 AoE ရွိေပမယ့္ အဆုိပါ Reflect ျပန္သြားမယ့္ Damage ဟာ 300 AoE အတြင္းက Unit ေတြကုိသာ 22% အျပည့္အဝသတ္ေရာက္မွာျဖစ္ေပမယ့္ Range 300 နဲ႕ 1000 ၾကားအကြာအေဝးအတြက္ကေတာ့ ေဝးေလေလ်ာ့ေလ ျဖစ္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ပြဲေနာက္ပုိင္း Item ေရြးခ်ယ္မႈမွာ Heart ကုိဝယ္ယူျပီး Battle ကုိေရွ႕ဆုံးမွ ဦးေဆာင္တုိက္ခုိက္ျခင္းျဖင့္ Spectre ရဲ႕ Dispersion ကုိ Tank ပုံစံအတြက္အျပင္ တုိက္စစ္အတြက္ပါ အက်ဴိးရွိေစျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ Dispersion ေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ Reflect Damage ဟာ Blink Dagger ကဲ့သုိ႔ Item မ်ဴိးကုိ Disable မျဖစ္ေစပါဘူး။

v6.82c Patch Changelogs မွာေတာ့ Spectre ရဲ႕ Ultimate Haunt ေၾကာင့္ျဖစ့္ေပၚလာတဲ့ Illusion ေတြရဲ႕ Damage Deal ကုိ 40% မွ 30% သုိ႔ ေလ်ာ့ခ်လိုက္ပါတယ္။ Damage Deal က 30% ျဖစ္သြားေပမယ့္ Desolate ေၾကာင့္ရရွိမယ့္ Pure Damage ကေတာ့ 20/35/50/65 Damage အတုိင္းအျပည့္အဝထိမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ပြဲအေစာပုိင္းမွာ Desolate ကုိမ်ားမ်ားယူထားမယ္ဆုိရင္ Team Fight တစ္ခုကို အဆုံးသတ္ေပးတဲ့အခ်ိန္မွာ အသုံးျပဳေပးရမယ့္ Haunt ဟာ ရန္သူေတြကုိ Pure Damage မ်ားမ်ားနဲ႕ တုိက္ခုိက္ဖုိ႔ အေထာက္အကူျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ v6.79 မွာေတာ့ Haunt ကုိ အသုံးျပဳထားျပီး ရရွိလာမယ့္ Illusion ေတြဆီကုိ မိမိရဲ႕ Spectre အစစ္ေရာက္ရွိသြားေစမယ့္ Reality ရဲ႕ Cooldown ကုိ 0 second ကုိ ေလ်ာ့ခ်ေပးလုိက္တဲ့အတြက္ Haunt အသုံးျပဳထားတဲ့ ၾကာခ်ိန္ 5/6/7 seconds အတြင္းမွာ မိမိစိတ္တုိင္းက် Illusion တစ္ခုျခင္းဆီရဲ႕ တည္ေနရာကုိ ေရႊ႕ေျပာင္းေနရာယူလုိ႔ရပါတယ္။ အဆုိပါ 7 seconds အတြင္းမွာ Spectre Illusion ေတြရဲ႕ တုိက္ခိုက္မႈခံရတဲ့ Enemy ဟာ ကုန္းအျမင့္ကုိ Blink ခုန္ရင္၊ သစ္ပင္ၾကားဝင္ေျပးရင္၊ Invisible ျဖစ္သြားရင္ေတာင္ Spectre ရဲ႕ Illusion ေတြဟာ Enemy Unit ေနာက္ကုိ Phase Effect နဲ႕ လုိက္ေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဆုိပါ Illusion ေတြဟာ Desolate ကုိ ရရွိေနေပမယ့္ Dispersion ေတာ့ ပါဝင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။

Item

ကစားပြဲအစမွာ Item ရွာတာကုိ အေထာက္အကူျပဳဖုိ႔နဲ႕ Safe Farm အတြက္ အနည္းငယ္အက်ိးရွိေစဖုိ႔ Damage တက္မယ့္ Phase Boots ကုိ ေရြးခ်ယ္ျခင္းအားျဖင့္ Spectre ရဲ႕ Item တည္ေဆာက္မႈကုိ အက်ဴိးျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။ Spectre ဟာ Agility Grow ေရာ Damage ပါနည္းတဲ့ Hero ျဖစ္တာေၾကာင့္ Phase Boots နဲ႕ Poor Man Shield ဟာအလုိက္ဖက္ဆုံးအေျခခံ Item မ်ားျဖစ္ပါတယ္။ ကစားပြဲအေျခအေနအရ Spectre ရဲ႕ Item Build ဟာ အေျပာင္းအလဲရွိႏုိင္ပါတယ္။ သင့္အသင္းသားေတြထဲမွာ သင့္ကုိေစာင့္ေရွာက္ေပးမယ့္ Babysit Hero တစ္ေကာင္ေကာင္ပါေနျပီး သင္ကုိယ္တုိင္လည္း Farming လုပ္ဖုိ႔ အေျခအေနေပးတယ္ဆိုရင္ ဖိနပ္အျပီးမွာ Radiance ကုိ ဦးစားေပး ဆက္ျခင္းအားျဖင့္ သင့္ရဲ႕ Item Farm အားကုိ တုိးတက္ေစမွာျဖစ္လုိ႔ Inventory ၆ ကြက္ကုိ ျမန္ျမန္ျပည့္ေအာင္ အေထာက္အကူေပးပါလိမ့္မယ္။ Radiance အျပီးမွာေတာ့ Movement Speed နဲ႕ Attack Speed ကုိ အေထာက္အကူျပဳမယ့္ Yasha ကုိ ေရြးခ်ယ္ျခင္းကလည္း ပြဲအေျခအေနကုိလုိက္ျပီး Sange and Yasha သုိ႔မဟုတ္ Manta Style ကုိ ေရြးခ်ယ္ အဆင့္ျမင့္တင္နုိင္ပါတယ္။ ကစားပြဲအစကတည္းက Safe Farm မျဖစ္ပဲ Battle လုိက္ဝင္ေပးရတဲ့အေျခအေနမ်ဴိးဆုိရင္ေတာ့ Radiance အစား Diffusal Blade + Offering က ပုိမုိအက်ဴိးျပဳပါလိမ့္မယ္။ Spectre ဟာ ကစားပြဲက သာမန္ပြဲကစားခ်ိန္ မိနစ္ ၄ဝ ထက္ေက်ာ္လြန္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ေတာ့ Travel, Radiance, Heart, Manta Style, Eye of Skadi, (Daedalus or Butterfly or Mjollnir) တုိ႔ကုိ ေရြးခ်ယ္ႏုိင္ပါတယ္။ ကစားပြဲသာမၾကာျမင့္ႏိုင္ဘူးဆုိရင္ေတာ့ Phase Boots, Vanguard, Offering, Sange and Yasha, Basher, Diffusal Blade အစရွိတဲ့ Normal Carry Item Build ကုိ ေရြးခ်ယ္ျခင္းျဖင့္ Spectre ကုိ ပုံမွန္ Aggressive Carry ပုံစံအတုိင္း ကစားႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

Reality ရဲ႕ Cooldown ဟာ 0 second ျဖစ္တဲ့အတြက္ မိမိေနရာယူလုိက္တဲ့ Hero အေျခအေနေပၚမူတည္ျပီး အျခား Hero တစ္ေကာင္နားကုိ ျပန္လည္ေနရာယူလုိ႔ရတဲ့အခ်က္ကုိ ေမ့မထားသင့္ပါဘူး။ Spectre ကဲ့သုိ႔ Safe Farm ကုိ လိုအပ္တဲ့ Hardcore Carry တစ္ေကာင္အေနနဲ႕ မိမိကုိယ္ကုိ မေသေအာင္ မ်ားစြာဂရုျပဳသင့္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မိမိအသင္း Team Fight တစ္ခုျဖစ္တုိင္း Ultimate Haunt ကုိအသုံးျပဳျပီးသြားသင့္၊ မသြားသင့္အတြက္ မွန္ကန္တဲ့ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ႏုိင္ဖုိ႔လိုအပ္ျပီး ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ကစားပြဲအေစာပုိင္းမွာ မိမိကုိ ျပန္လည္တုိက္ခုိက္မယ့္ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Ability ေတြ ကုန္မကုန္ ေသခ်ာသုံးသပ္ျပီးမွ Reality ကုိ အသုံးျပဳသင့္ပါတယ္။ ေသြးနည္းနည္းနဲ႕ လြတ္သြားမယ့္ Hero ေတြကုိ ခ်ိန္စားဖုိ႔နဲ႕ အသာစီးရေနတဲ့ Team Fight အတြက္နဲ႕ တစ္ဖက္အသင္း Hero ေတြ ေျမပုံမွာေပ်ာက္ေနလုိ႔ သံသယ ရွိမိတာနဲ႕တစ္ျပဳိင္နက္ Haunt ကုိ အသုံးျပဳေပးသင့္ပါတယ္။ Spectre ရဲ႕အဓိက တာဝန္ဟာ Item ျမန္ျမန္ရွာဖုိ႔ဟာအဓိက လုိအပ္ခ်က္ျဖစ္လုိ႔ ရႈံးဖုိ႔မ်ားတဲ့၊ မုိက္မဲတဲ့ Team Fight မ်ဴိးေတြကုိ လစ္လွ်ဴရွဴတတ္ဖုိ႔လည္းလုိအပ္ပါတယ္။ သင့္ကုိယ္သင္ မေသေအာင္ ေနတတ္ျခင္းက သင့္အသင္းအတြက္ အဓိက က်တဲ့ အေထာက္အကူျဖစ္လာမွာျဖစ္လုိ႔ Ultimate Haunt ကုိ အသုံးျပဳတဲ့အခါမွာ တစ္ကုိယ္ေကာင္းဆန္စြာ အသုံးျပဳေပးသင့္ပါတယ္။

ကိုေတဇာ

No comments:

Post a Comment