တစ္ဖက္အသင္းမွာ Tank Hero တစ္ေကာင္ေကာင္ ပါလာခဲ့မယ္ဆုိရင္ အဆုိပါ Tank ကုိ ျဖဳိဖုိ႔အတြက္ Spell Caster ေတြကုိပဲ ေနာက္ပုိင္းအထိ အားကုိးလုိ႔ မရတာ အေသအခ်ာပါပဲ။ Slardar ကဲ့သုိ႕ တုိက္ရုိက္ Armor ေလ်ာ့ျပီး Hero တစ္ေကာင္ကုိ ေပ်ာ့သြားေအာင္လုပ္လုိ႕ မရေပမယ့္ သြယ္ဝုိက္ေသာနည္းနဲ႕ Tank ေတြ သာမက Carry မ်ားအျပင္ Spell Caster Support ေတြကုိပါ ကစားပြဲအစ၊ အလယ္၊ အဆုံးထိ flaxeble က်က် Counter Pick အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္တုိက္ခုိက္ႏုိင္တဲ့ Melee Agility Hero တစ္ေကာင္ကေတာ့ Slark the Nightcrawler ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ Hard Carry Agility Hero မ်ားျဖစ္တဲ့ Anti-Mage, Spectre, Phantom Lancer တုိ႔လုိ ပြဲအေစာပုိင္းမွာ မျဖစ္မေန Farm စရာ မလုိပဲ Ganker တစ္ေကာင္လုိ ေဆာ့လုိ႕ရတဲ့အျပင္ Hard Carry Hero တစ္ေကာင္လုိ႔ ေျပာလုိ႔မရေပမယ့္ Carry Role အေနနဲ႕လည္း ေျပာင္းလဲ ကစားႏုိင္ေစမယ့္ Ability မ်ားစြာကုိ Slark က ပုိင္ဆုိင္ထားပါတယ္။ Escpae Ability ၂ ခု, Massive Dps Ability ၁ ခု နဲ႕ Hitter Ability တစ္ခုတုိ႔ျဖင့္ ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ Slark ဟာ မိမိကုိယ္ကုိ အားကုိးျပီး Solo MMR တင္ခ်င္တဲ့ ကစားသမားေတြေရြးခ်ယ္အသုံးျပဳႏုိင္တဲ့ Hero ေတြထဲက တစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။
overview
Slark ရဲ႕ Ability ေတြဟာ အျခား Hard Carry ေတြနဲ႕မတူပဲ ျမန္ျမန္ lvl တက္ေလေလ၊ မ်ားမ်ား အက်ဴိးရွိေလေလျဖစ္တဲ့အတြက္ Ganker တစ္ေကာင္ အေနနဲ႕ Captain Mode ေတြမွာပါ ေတြ႕ရေစတဲ့ အဓိကအခ်က္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ Mid Lane မွာ Slark ကုိ ကစားေစျခင္းျဖင့္ သူ႕ရဲ႕ Damage Ability မ်ားကုိ အဆင့္ ျမန္ျမန္ တင္နုိင္ျခင္းက Mid Game မတုိင္ခင္ Ganking မ်ားကုိ အက်ဴိးရွိေစႏုိင္သလုိ Side Lane ကစားျခင္းအားျဖင့္လည္း Slark ကုိ အက်ဴိးမယုတ္ေစႏုိင္ပါဘူး။ Negative Buff မ်ားကုိ အလြယ္တကူ ျဖတ္ပစ္ႏုိင္ယုံမကပဲ တစ္ဖက္ hero ရဲ႕ ခြ်င္းခ်က္ Ability မ်ားကုိ ပ်က္ေစျပီး Massive Damage ေပးႏုိင္တဲ့ Dark Pact, ရန္သူကုိ ထြက္မေျပးႏုိင္ေအာင္ ဖမ္းထားႏုိင္ျပီး Escape အတြက္အသုံးျပဳနုိင္ယုံမကပဲ အသင့္အတင့္ထက္ပုိတဲ့ Damage ပမာဏကုိပါ ေပးတဲ့ Pounce, မိမိအသင္းအတြက္ စိတ္ပ်က္စရာ Team Fight တစ္ခုျဖစ္လာေစမယ့္ တစ္ဖက္အသင္းက Tank, Hard Carry မ်ားအေနနဲ႕ ယွဥ္မခုတ္ရဲေလာက္ေအာင္ Counter လုပ္ေပးႏုိင္ေစမယ့္ Essence Shift နဲ႕ Dota ထဲမွာ ရွိသမွ် Hero ေတြထက္ သာလြန္ျပီး Over Power ျဖစ္တယ္လုိ႔ ေျပာလုိ႕ရေလာက္ေအာင္ Fountain မွာထက္ ပုိမုိျမန္ဆန္ေသာ Hp Regen ကုိ ေပးယုံသာမကဘဲ Faceless Void ရဲ႕ Chronosphere ကလြဲရင္ က်န္တဲ့ မည္သည့္ နည္းလမ္းနဲ႕မွ Slark ကုိ မျမင္ရေအာင္ ဖုံးကြယ္ေပးထားမယ့္ Shadow Dance တုိ႔နဲ႕ ဖြဲ႕စည္းေပးထားတဲ့ Slark ဟာ Public Match ေတြမွာ မိမိရဲ႕ Support ေတြကို မယုံၾကည္တဲ့, မိမိကုိယ္ကုိ အားကုိးတ့ဲ ကစားသမားေတြအတြက္ သင့္ေတာ္ယုံမကဘဲ Team Fight ေတြနဲ႕ တုိက္ခုိက္ၾကမယ့္ Captain Mode Match ေတြအထိပါ အသုံးတည့္ေစမယ့္ Flaxeble အက်ဆုံး Melee Ganker Carry Hero တစ္ေကာင္ပဲျဖစ္ပါတယ္။
Abilities
Cooldown နည္းျပီး ပုံမွန္ Magic Damage ေတြမွာ ရွိတဲ့ Damage ပမာဏအတုိင္း တုိက္ခုိက္နုိင္မယ့္ Dark Pact ကုိ အသုံးျပဳဖုိ႔ 55/ 50/ 45/ 40 ဆုိတဲ့ Mana Cost အနည္းအက်ဥ္းနဲ႕ Health Cost အနည္္းငယ္ေတာ့ ထပ္မံအသုံးျပဳေပးရပါမယ္။ ဒါေပမယ့္ အဆုိပါ Health Cost ဟာ Dark Pact ကေန ထြက္ေပၚလာမယ့္ Damage ရဲ႕ တစ္ဝက္တိတိသာ ကုန္က်မွာျဖစ္လုိ႕ 37.5/ 75/ 112.5/ 150 Damage ခန္႕ မိမိကုိယ္ကုိယ္ အရင္ဆုံး ျပန္ထိမွာျဖစ္ပါတယ္။ အသုံးျပဳျပီး 1.5 seconds အၾကာမွာ Slark ရဲ႕ AoE 325 အတြင္း ဆယ္ပုံတစ္ပုံေသာ Damage ပမာဏစီဟာ 0.1 second မွာ တစ္ၾကိမ္ႏႈန္းနဲ႕ 1 second မွာ ၁ဝ ၾကိမ္ႏႈန္း ဖ်ာထြက္သြားမွာျဖစ္ျပီး ဥပမာ အေနနဲ႕ Dark Pact ၄ ဆင့္ယူထားျပီးခ်ိန္မွာ အသုံးျပဳခဲ့ရင္ 0.1 second မွာ 30 Damage ႏႈန္းနဲ႕ ၁ဝၾကိမ္ စုစုေပါင္း 300 Damage ကုိ 1 second အတြင္းမွာ ဖ်ာထြက္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ Dark Pact ရဲ႕ အဓိက အက်ဆုံးအပုိင္ျဖစ္တဲ့ Buff Removal ဟာ အဆုိပါ 1 second တစ္ေလွ်ာက္လုံးမွာျဖစ္ေပၚေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့ သူ႕ရဲ႕ ဖ်ာထြက္သြားတဲ့ အခ်က္တုိင္းဟာ Slark ေပၚမွာ ရွိသမွ် Negative Buff ေတြ ကို ပယ္ဖ်က္ေပးတဲ့အတြက္ပဲျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ Slark ဟာ မိမိေပၚကုိ က်ေရာက္လာမယ့္ အေဝးပစ္ Stun Ability မ်ားကုိ ေလထဲမွာ လာေနတာကုိ ေတြ႕တဲ့အခ်ိန္မွာ (C) ႏွိပ္လုိက္ယုံနဲ႕ ေနာက္ 1.5 seconds အၾကာမွာ အကုန္လုံးေပ်ာက္သြားေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာ အေနနဲ႕ Unstable Concoction (Alchemist), Storm Hammar (Sven), Magic Missile (Vengiful Spirit) တုိ႔လုိ Ability မ်ားဟာ Slark အတြက္ ေၾကာက္စရာ မေကာင္းတဲ့ Ability မ်ားျဖစ္ပါတယ္။ Negative Buff မ်ားထဲမွာ Strong Buff မ်ားျဖစ္တဲ့ Maledict (WD), Fatal Bonds (Warlock), Fury Swipes (Ursa), Disruption (SD), Reaper's Scythe (Necro), Doom (Doom), Rupture (BS), Enfeeble (Bane), Berserker's Call (Axe), Ice Blast (AA) တုိ႔ကုိေတာ့ Dark Pact နဲ႕ ျဖတ္လုိ႔ မရနုိင္ေပမယ့္ သာမန္ Negative Buff ေတြျဖစ္တဲ့ Meld (TA), Shadow Strike (QoP) လုိမ်ဴိး Stun မဟုတ္တဲ့ Buff ေတြကုိေတာ့ ျပတ္ေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အဆုိပါ Dark Pact ျဖစ္ေပၚေနခ်ိန္ 1 second အတြင္းမွာ မည္သည့္ Negative Buff မွ အသုံးမျပဳတာ အေကာင္းဆုံးပါပဲ။ ဒါ့အျပင္ Refraction (TA), Living Armor (Treant) ကဲ့သုိ႕ Instant Protection Ability မ်ားကုိ အခ်ိန္တုိအတြင္း ျဖတ္ဖုိ႕ အတြက္ Dark Pact က အေထာက္အကူျပဳပါလိမ့္မယ္။ Lvl တင္ေလေလ Cooldown ေလ်ာ့၊ Mana ေလ်ာ့ျပီး Damage ကုိ တုိးေစတဲ့အတြက္ Ganker တစ္ေကာင္အတြက္ ပထမဦးစားေပး တင္သင့္တဲ့ Ability တစ္ခု အျဖစ္ အၾကံျပဳခ်င္ပါတယ္။
Enemy ကုိ 325 အကြာအေဝးထက္ ပုိျပီး မသြားႏုိင္ေအာင္ ခ်ဴပ္ေပးထားမယ့္ Pounce ကေတာ့ Jump Range, Jump Speed, Duration နဲ႕ Mana Cost ေတြကုိ မေျပာင္းလဲ ေစႏုိင္ေပမယ့္ မ်ားမ်ားတင္ေလ Damage ပမာဏကုိ 60/120/180/240 Damage ဆုိတဲ့အတုိင္း တုိးလာေစျပီး Cooldown ကုိေတာ့ 20/16/12/8 ဆုိတဲ့အတုိင္း က် သြားေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဆုိပါ Pounce ရဲ႕ တြက္ခ်က္ပုံအရ Blink Ability ရွိတဲ့ Hero ေတြနဲ႕ Teleportation ကသာ Pounce ကေန လြတ္ထြက္သြားႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ Pounce ခ်ဴပ္မိသြားတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ဟာ lvl ဘယ္ ႏွစ္ဆင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ 3.5 seconds အထိ ခ်ဴပ္မိေနမွာျဖစ္ျပီး Pounce ရဲ႕ အားသာခ်က္ကေတာ့ Invisible Unit မ်ားကုိ ခ်ဴပ္ႏုိင္တဲ့အခ်က္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ Pounce မိထားတဲ့ Enemy Hero ဟာ Black King Bar အသုံးျပဳျပီး အဆုိပါၾကဳိးကုိ ျဖတ္ျပီး ထြက္ေျပးႏုိင္ေပမယ့္ အျခားေသာ Magic Immunity Ability ေတြကေတာ့ Pounce ကုိ ပယ္ဖ်က္ေပးႏုိင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ lvl ၁ဝ ခန္႕ မွာ Dark Pact နဲ႕ Pounce မ်ားမ်ားယူထားျပီး Enemy ကုိ ထိေအာင္ အသုံးျပဳႏုိင္ယုံနဲ႕ 300 + 240 = 540 Damage အထိ သတ္ေရာက္ေစမွာျဖစ္လုိ႕ Pounce ဟာ အသင့္အတင့္ရွိတဲ့ Damage ပမာဏကုိပါ ေပးတာျဖစ္လုိ႕ ဒုတိယ ဦးစားေပး တင္သင့္တဲ့ Ability တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
Slark ကုိ Anti-Tanker ဆုိတဲ့ နာမည္ကုိ ရေစတဲ့ Essence Shift ကေတာ့ Mana နဲ႕ အသုံးျပဳစရာမလုိတဲ့ Passive Ability တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ Slark ဟာ Enemy Hero တစ္ေကာင္ကုိ Physical တစ္ခ်က္ခုတ္လုိက္တုိင္း အဆုိပါ Hero မွာ 1 strength, 1 intelligence, 1 Agility ဆီ ေလ်ာ့သြားမွာျဖစ္ျပီး Slark မွာေတာ့ 3 Agility ဆီ တုိးလာမွာျဖစ္ပါတယ္။ 1 strength ဟာ 19 Hp, 1 intelligence ဟာ 13 Mana နဲ႕ 1 Agility ကေတာ့ 0.14 Armor ဆုိတဲ့ တန္ဖုိး အသီးသီး ရွိလုိ႕ Slark ရဲ႕ ခုတ္ခ်က္ကုိ ခံရတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ဟာ အခုတ္ခံေနရတာနဲ႕ အမွ် Hp, Mana, Armor ေတြ ေလ်ာ့သြားမွာျဖစ္ျပီး Slark မွာေတာ့ +3 Attack Speed, +3 Damage, +0.42 Armor ဆီ တုိးလာမွာျဖစ္လုိ႕ ၾကာၾကာယွဥ္ခုတ္ေလ ကြာျခားခ်က္က ၾကီးလာေလေလ ျဖစ္သြားမွာပါ။ မိမိယူထားတဲ့အဆင့္ေပၚမူတည္ျပီး အဆုိပါ Bonus Attribute ဟာ 30/60/90/120 seconds ဆိုတဲ့အတုိင္း မိမိမွာသိမ္းထားနုိင္မယ့္ အခ်ိန္ၾကာလာမွာျဖစ္ပါတယ္။ ပြဲအေစာပုိင္းမွာ မိမိရဲ႕ Attack Speed ဟာ သိပ္မမ်ားႏုိင္တဲ့အျပင္ Item နဲ႕ Level မစုံေသးတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ကုိ သတ္ဖုိ႔အတြက္ Physical ခုတ္ခ်က္ေတြထက္ မ်ားျပားတဲ့ Damage ပမာဏက ပုိအသုံးဝင္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကစားပြဲအေစာပုိင္းမွာ အခ်ိန္အၾကာၾကီး ခုတ္စရာ အခြင့္အလမ္းနည္းတာေၾကာင့္ Essence Shift ဟာ ပြဲလယ္မတုိင္ခင္မွာ ၁ ဆင့္ထက္ပုိယူထားလည္း အက်ဴိးေက်းဇူး အမ်ားၾကီးရွိေစမွာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ ေနာက္ဆုံးမွ တင္သင့္တဲ့ Ability တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
ႏွိပ္သုံးသုံး၊ မႏွိပ္ဘဲ သုံးသုံး Slark အတြက္ အက်ဴိးရွိေစတဲ့ Ultimate Shadow Dance ကေတာ့ Gem of True Sight, Dust, Necrowarrior,Tower, Fountain, Amplify Damage (Slardar) နဲ႕ Track (Bounty Hunter) တုိ႕ရဲ႕ True Sight မ်ားနဲ႕ေတာင္ မျမင္ရေအာင္ Slark ကုိ ကာကြယ္ေပးပါလိမ့္မယ္။ Active အေနနဲ႕ Shadow Dance ကုိ အသုံးျပဳလုိက္တဲ့ 4 seconds အတြင္းမွာ Slark ဟာ Perfect Invisible ကုိ ရရွိေနမွာျဖစ္လုိ႕ အဆုိပါ အခ်ိန္အတြင္း Attack, Ability, Item အသုံးျပဳျခင္းေတြေၾကာင့္ သူ႕ရဲ႕ Invisible အေျခအေနကေန ေပၚသြားေစမွာမဟုတ္ပါဘူး။ Shadow Dance ၁ ဆင့္ယူျပီးသြားတာနဲ႕ တစ္ျပဳိင္နက္ တစ္ဖက္အသင္းက Slark ကုိ မျမင္ရတဲ့ အေျခအေနတစ္ခု ျဖစ္တုိင္း Slark ဟာ 30%/35%/40% Movement Speed နဲ႕ 3%/5%/7% Hp Regeneration ကုိ ရရွိပါလိမ့္မယ္။ ဥပမာအေနနဲ႕ Lvl 16 မွာ Slark ရဲ႕ Maximun Hp ဟာ 1500 Hp ရွိတဲ့အေျခအေနမွာ တစ္ဖက္အသင္းက မျမင္ရတဲ့ အေျခအေနကုိ ေရာက္သြားခဲ့ရင္ Slark ဟာ 1500 * 0.07 = 105 Hp Regen per Second ကုိ ရရွိေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ အားသာခ်က္တစ္ခုကေတာ့ Shadow Dance ကုိ Passive အေနနဲ႕ မဟုတ္ပဲ Active အေနနဲ႕ ႏွိပ္သုံးတဲ့အခါတုိင္းမွာ Slark ဟာ 12%/20%/28% Hp Regeneration ဆုိျပီး ရရွိပါလိမ့္မယ္။ အားနည္းခ်က္မ်ားအေနနဲ႕ Doom အတင္ခံထားရတဲ့ အခ်ိန္နဲ႕ Neutral Creep နဲ႕ တုိက္ခုိက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ Slark ရဲ႕ Hp Regen Passive ဟာ ရပ္တန္႔ေနမွာျဖစ္ျပီး Active Shadow Dance ဟာ Slark ကုိ မျမင္ရနုိင္ေပမယ့္ မီးခုိးေတြဟာ သူ႕ရဲ႕ တည္ေနရာကုိ ထင္ရွားစြာ ညႊန္ျပေနတာျဖစ္လုိ႕ Point, AoE Stun Ability ရွိတဲ့ Hero မ်ားက အလြယ္တကူပင္ ဟန္႔တားႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။ ရန္သူေတြ မျမင္ႏုိင္တဲ့ေနရာမ်ဴိးမွာ သြားလာေနတဲ့အခ်ိန္ Hp Regen ရပ္တန္႔ေနမယ္ဆုိရင္ေတာ့ အဆုိပါ ေနရာမွာ Observer Ward စုိက္ထားျခင္း၊ Beastmaster ရဲ႕ Scout Hawk ရွိေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အလြယ္တကူ သုံးသပ္ႏုိင္ပါတယ္။
Items
Slark ဟာ ေရြးခ်ယ္စရာ Item အလြန္မ်ားတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။Slark ဟာ အျခား Agility Hero မ်ားကဲ့သုိ႕ Damage ထက္ Attack Speed ကုိ ပုိမုိ မွီခုိတာျဖစ္လုိ႕ Mask of Madness ကဲ့သုိ႕ ႏူးလြယ္နပ္လြယ္ ေစ်းေပါေပါနဲ႕ Attack Speed မ်ားမ်ားရမယ့္ Item မ်ဴိးကုိ ေရြးခ်ယ္လာတာမ်ဴိးေတြ႕ရတတ္သလုိ Mjollnir, The Butterfly, Sange and Yasha ကဲ့သုိ႕ Attack Speed Item မ်ဴိးေတြကုိလည္း ပြဲအေျခအေနၾကည့္ျပီး ေရြးခ်ယ္ႏုိင္ပါတယ္။ အေစာပုိင္းမွာေတာ့ ေစ်းေပါေပါနဲ႕ မိမိရဲ႕ ရန္သူကုိ Movement Speed Slow ေစႏုိင္တဲ့ Orb of Venom ကုိ ဝယ္ထားျခင္းအားျဖင့္ ပြဲေနာက္ပုိင္းမွာ Attribute တုိးေစမယ့္ Eye of Skadi အျဖစ္ အဆင့္တင္ႏုိင္မွာလည္းျဖစ္ပါတယ္။ Skull Basher ဟာလည္း မိမိယွဥ္ခုတ္ရမယ့္ Hero ကုိ Stun ကာအားသာခ်က္ယူျပီး ခုတ္ေစႏုိင္မွာျဖစ္လုိ႕ Crystal ကဲ့သုိ႕ Damage Item ထက္ ပိုမို အက်ဴိးရွိေစပါလိမ့္မယ္။ Bkb ကေတာ့ ပြဲအေျခအေနအရ ေရြးခ်ယ္သင့္တဲ့ Item တစ္ခုျဖစ္ျပီး Shadow Blade ကုိ ဆက္ထားျခင္းအားျဖင့္ Slark ကုိ Attack Speed တုိးေစယုံမကပဲ Invisible လုပ္ျခင္းအားျဖင့္ တုိက္ရင္းခုိက္ရင္း အလွ်င္အျမန္ Passive Hp Regen တက္ေစဖုိ႔ အေထာက္အကူေပးပါလိမ့္မယ္။ မိမိဟာ Slark ကုိ လက္ညီတဲ့ အသင္းသားမ်ားနဲ႕အတူ ပြဲထုတ္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ေတာ့ Dagger ဟာ အေကာင္းမြန္ဆုံး Ganker တစ္ေကာင္ ျဖစ္ေအာင္ အေထာက္အကူေပးပါလိမ့္မယ္။ မိမိအသင္းသားမ်ားနဲ႕အတူ တစ္ဖက္အသင္းကုိ Gank တဲ့ေနရာမွာ အဆုိပါ Enemy အနားကုိ Dagger >> Pounce အသုံးျပဳေပးထားျခင္းအားျဖင့္ အဆုိပါ Hero ကုိ မိမိ Ganker မ်ား ေရာက္လာတဲ့အထိ 3.5 seconds ေလာက္အခ်ိန္ဆြဲျပီး ဖမ္းေပးထားႏုိင္မွာပါ။ ကစားပြဲအေျခအေနအရ လုိတာထက္ပုိျပီး Battle မွာ အေနၾကာဖုိ႔ Vanguard နဲ႕ Heart ဟာလည္း ေရြးခ်ယ္သင့္တဲ့ Item မ်ားျဖစ္ပါတယ္။ Positive Buff အသုံးျပဳျပီး တုိက္ခုိက္တဲ့ Hero မ်ားနဲ႕ ယွဥ္ခုတ္ဖုိ႕ Diffusal Blade, Spell Caster ေတြ အရမ္းမ်ားတဲ့ ပြဲမ်ဴိးမွာ Attack Speed ေပးမယ့္ Orchid, Physical ယွဥ္ခုတ္မယ့္ Hero ကုိ မိမိရထားမယ့္ Agility မ်ားနဲ႕ တန္ျပန္ Finishing လုပ္ေပးႏုိင္မယ့္ Ethereal Blade အစရွိသျဖင့္လည္း မိမိရဲ႕ ပြဲအေျခအေနကုိ ၾကည့္ျပီး Flexeble က်က် ေရြးခ်ယ္ဝယ္ယူႏုိင္တဲ့အတြက္ Slark ဟာ Inventory ၆ ကြက္ အတြက္ ေရြးခ်ယ္စရာအလြန္မ်ားတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။
အဆုိးရြားဆုံးေသာ အားနည္းခ်က္ကေတာ့ တစ္ဖက္အသင္းက Counter Pick အေနနဲ႕ Blood Seeker ကုိသာ ေရြးခ်ယ္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ သင့္ရဲ႕ Shadow Dance Passive ကုိ အဆုိးရြားဆုံး ထိခုိက္ေစပါလိမ့္မယ္။ ဒါ့အျပင္ Nuker မ်ားဟာလည္း အေစာပုိင္းမွာ Hp နည္းတဲ့ Slark ကုိ အေကာင္းဆုံး Counter လုပ္ ေပးနုိင္ပါလိမ့္မယ္။
Dota မွာ ေန႔ေရာညပါ 1800 Sight Range ရွိတဲ့ တစ္ေကာင္တည္းေသာ Hero ကေတာ့ Slark the Nightcrawler ပဲျဖစ္ပါတယ္။
TZ.HyperX
No comments:
Post a Comment