ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္း DoTA Gameကစားရာတြင္ ပညာမ်ားရင့္သန္လာေစရန္ ဒီ PAGE ကိုေထာင္လိုက္ရျခင္းျဖစ္သည္
Thursday, December 11, 2014
Sun Strike တြက္ခ်က္နည္း
Delay = 1.7 seconds
Aoe = 175
Range = Global
Damage (Exort) = 100 / 162.5 / 225 / 287.5 / 350 / 412.5 / 475 damage
Cooldown = 30 seconds
Mana = 175 mana
E တစ္မ်ဴိးတည္းနဲ႕တြက္ခ်က္တာျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ Exort မ်ားမ်ားယူထားရင္ 100 / 162.5 / 225 / 287.5 / 350 / 412.5 / 475 Damage ဆုိျပီးတုိးလာမွာျဖစ္ပါတယ္။ Sun Strike ရဲ႕ Damage ဟာ Pure Damage Type ျဖစ္တဲ့အတြက္ Magic Immune ကုိလစ္လွ်ဴရွဴျပီး ေဖာက္ထြင္းထိမယ့္ အားသာခ်က္ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အားနည္းခ်က္တစ္ခုကေတာ့ Sun Strike ရဲ႕ Aoe အတြင္းမွာရွိတဲ့ Unit အကုန္လုံးကုိ မွ်ထိမယ့္ အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာ သင့္ရဲ႕ Sun Strike ၅ ဆင့္မွာ 350 Damage ထိမယ္ဆုိေပမယ့္ အဆုိပါ Sun Strike Aoe အတြင္းမွာ စုစုေပါင္း Unit ၃ ခုခန္႔ရွိေနခဲ့မယ္ဆုိရင္ 350 / 3 = 116.67 Damage ဆီ မွ်ျပီးထိသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။
( Sun Strike ဟာ သုံးျပီးျပီးခ်င္း 1.7 seconds အၾကာမွ ထေပါက္တာျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာအေနနဲ႕ သင္ Sun Strike ေဖာက္မယ့္ရန္သူ႕ Hero က Boots of Speed ၀ယ္ထားျပီး ပ်မ္းမွ် 340 MS ရွိတယ္ဆုိပါစုိ႕။ တစ္ေျဖာင့္တည္းသာသြားမယ္ဆုိရင္ SS ရဲ႕ Delay က 1.7 seconds ၾကာတဲ့အတြက္ 340 x 1.7 = 578 Distance အကြာကုိ Sun Strike ေဖာက္ေပးရပါမယ္။ ဒါဟာ Physical Range 600 ရွိတဲ့ Hero တစ္ေကာင္နဲ႕ ႏႈိင္းယွဥ္ျပီးတြက္ခ်က္ၾကည့္လုိ႕ရပါတယ္။ တကယ္လုိ႔ရန္သူ႕ Movement Speed ဟာ Maximum 522 ျဖစ္ေနမယ္ဆုိရင္ေတာ့ 522 x 1.7 = 887.4 Distance ေလာက္ကုိ ခန္႔မွန္းေျခ အေနနဲ႕ သုံးေပးရပါမယ္။ သခ်ၤာလုိ အၾကမ္းဖ်ဥ္းတြက္ခ်က္ထားျပီး တစ္ေျဖာင့္တည္း ေျပးတဲ့ hero ေပၚကုိသာ ဒီလုိတြက္နုိင္ေပမယ့္ ပါးနပ္ျပီး ေကြ႕ပတ္ေရွာင္ေနတဲ့ ရန္သူတစ္ေကာင္ကုိထိေအာင္ Sun Strike ေဖာက္ဖုိ႔ကေတာ့ မိမိကြ်မ္းက်င္မႈ၊ တုိက္ဆုိင္မႈ တုိ႔ေပၚ မူတည္ပါလိမ့္မယ္။
TZ.HyperX
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment