LeveL 1..Time Walk
Time Walk ရဲ႕ manacost က 120 ကေန 90 အထိ က်သြားခဲ့ျပီး
ဒီပမာဏဟာ Mana Capacity နည္းတဲ့ Hero တစ္ေကာင္အတြက္အလြန္ကုိ
သိသာတဲ့ေျပာင္းလဲမႈတစ္ခုျဖစ္ေစခ့ဲပါတယ္။
Time Walk ဟာ Dagger နဲ႔ Anti-mage ရဲ႕ Blink နဲ႔ ပုံစံျခင္းမတူဘဲ Time
Walk ခုန္တဲ့လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ 300 AoE အတြင္းမွာရွိတဲ့ enemy အားလုံး 50%
Movement Speed And Attack Speed Slow ကုိျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။
ၾကာခ်ိန္ 3 seconds ရွိတဲ့အတြက္ သင္၀င္ေရာက္တုိက္ခုိက္မယ့္ ရန္သူဟာ
တစ္ေယာက္တည္းျဖစ္ေနခဲ့ရင္၊ Invisible spell တစ္ခုခု မပါခဲ့ရင္ သုိ႔မဟုတ္
သင့္ကုိ stun မယ့္ hero မဟုတ္ဘူးဆုိရင္
Chronosphere ကုိ သုံးဖုိ႔ မလုိဘဲ 50% Slow ေနမယ့္ ရန္သူကို ၃
စကၠန္႔အတြင္း အသာစီးယူျပီး တုိက္ခုိက္ ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။Void ဟာ Time
Walk ခုန္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ Invulnerable ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္
spell အမ်ားစုကုိ ေရွာင္တိမ္း နုိင္တာကလည္း အျခား Escape Hero ေတြနဲ႕
မတူညီတ့ဲ အားသာခ်က္တစ္ခုလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မိမိဟာ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕
တစ္ေယာက္တည္း ပုိက္ဆံရွာေနတဲ့ Carry Hero (Drow Ranger, Nature Prophet )
ေတြကုိ Chronosphere ကိုခ်က္ခ်င္းမသုံးပဲ အခ်ိန္ရသေလာက္
အသာစီးယူျပီးတုိက္ခုိက္ႏုိင္ပါတယ္။ Item ရွာဖုိ႔လုိတဲ့ Carry
တစ္ေကာင္ျဖစ္လုိ႔ Ultimate မရခင္မွာ Time Walk ၂ ဆင့္ေလာက္ယူထားျခင္းက
သင့္ရဲ႕ အသက္ရွင္ေရးအျပင္ Hero Kill ရမယ့္ အခြင့္အေရးအတြက္
မ်ားစြာအေထာက္အကူျပဳပါလိမ့္မယ္။
Backtrack ဆုိတဲ့အတိုင္း Faceless Void ဟာ သူ႔အေပၚ အႏ ၱရာယ္
တစ္ခုက်ေရာက္လာခါနီးလြန္ခဲ့တဲ့ စကၠန္႔ ပုိင္းကုိ ျပန္သြားျပီး အဆုိပါ အႏ
ၱရာယ္ကုိ ေရွာင္တိမ္းလုိက္တဲ့ Ability ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ေက်ာက
တုိက္ခုိက္မွသာ ေရွာင္တိမ္းမယ့္ ပုံစံ မဟုတ္ဘ25% Chance အထိ
အခ်ိန္ကုိေနာက္ျပန္လွည့္ျပီးေရွာင္တိမ္းနုိင္စြမ္းရွိတဲ့
သေဘာျဖစ္လုိ႕အဆုိပါ 25 % Chance အတြင္းက်ေရာက္တဲ့အခါတုိင္း မည့္သည့္
Damage သတ္ေရာက္မႈမ်ဴိးမွ Void ေပၚကုိ က်ေရာက္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ Phantom
Assassin ရဲ႕ Blur ဟာ Physical Attack တစ္မ်ဴိးတည္းကုိသာ
ေရွာင္တိမ္းနုိင္လုိ႔ 50% Chance ျဖစ္ေနေပမယ့္ Backtrack ကေတာ့ Physical
Damage, Magical Damage, Pure Damage အားလုံးကုိ
ေရွာင္တိမ္းႏုိင္စြမ္းရွိပါတယ္။ Damage ေတြကုိ ေရွာင္တိမ္းတာျဖစ္လုိ႔
Stun, Slow အစရွိတ့ဲ Buff ေတြကိုေတာ့ မေရွာင္တိမ္းနုိင္ပါဘူး။ ဥပမာ
Vengiful Spirit ရဲ႕ Magic Missile ကုိ Backtrack ေရွာင္နုိင္ခဲ့ရင္
Damage ကုိသာ ကာကြယ္ေပးမွာျဖစ္ေပမယ့္ Stun 1.75 seconds ကေတာ့
ပုံမွန္အတုိင္း သတ္ေရာက္မွာျဖစ္ပါတယ္။ Backtrack ဟာ Evasion
မဟုတ္တဲ့အတြက္ Enemy က Void ကုိ Monkey King Bar
ဆက္ျပီးတုိက္ခုိက္ရင္လည္း ပုံမွန္အတုိင္း Backtrack က
ဆက္လက္ကာကြယ္ေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ အေစာပုိင္းမွာ မ်ားမ်ားတင္ထားမယ့္အစား Time
Walk နဲ႕ Time Lock ကုိ ဦးစားေပးတင္ျခင္းက သင့္ Void ကုိ ပုိမုိ
အက်ဴိးရွိေစမယ္လုိ႔ အၾကံျပဳခ်င္ပါတယ္။
အတုိက္ခုိက္ခံရတဲ့ Unit ကုိ ခဏရပ္သြားေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးႏုိင္မယ့္ Time
Lock ဟာ Basher, Abyssal Blade တုိ႕နဲ႕ တြဲဖက္သက္ေရာက္နုိင္ျခင္း
မရွိပါဘူး။ Time Lock သတ္ေရာက္သြားတဲ့ Unit ကုိ 40/50/60/70 Bonus Damage
သတ္ေရာက္မွာျဖစ္ျပီး Chronosphere ထဲက Unit ကုိ သတ္ေရာက္တ့ဲအခါမွာေတာ့
80/100/120/140 Bonus Damage ဆုိျပီး ႏွစ္ဆတုိးသြားေစမွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ သင္ Lvl 8 အေရာက္မွာ ဂိတ္ဆုံးတင္ထားျခင္းအားျဖင့္ Attack Speed
တုိးေစတဲ့ Item ေတြကုိ ဦးစားေပးေရြးခ်ယ္ရတ့ဲ ပြဲအေစာပုိင္းမွာ
မ်ားျပားေသာ Physical Damage နဲ႕တုိက္ခုိက္နုိင္ဖုိ႔
အေထာက္အကူျဖစ္မွာျဖစ္ပါတယ္။ Time Lock ေၾကာင့္ ရရွိလာတ့ဲ Bonus Damage ဟာ
Lifesteal အတြက္ ထည့္သြင္းတြက္ခ်က္ေပးေပမယ့္ Critical Damage နဲ႕ Cleave
Damage ေတြမွာေတာ့ ထည့္သြင္း မတြက္ခ်က္ပါဘူး။
Aoe Ability တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Chrnosphere ဟာ Enemy, Ally, Neutral, Tower
အားလုံးကုိ ရပ္တန္႔ထားႏိုင္တဲ့ အနည္းငယ္ Overpower ျဖစ္ေနတဲ့ Ability
တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ အားနည္းခ်က္ကေတာ့ Chrnosphere အျပင္မွာက်န္ခဲ့တဲ့
တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Disabler က သင့္ကုိ စိတ္တုိင္းက် မတုိက္ခုိက္နုိင္ေအာင္
အေႏွာင့္အယွက္ေပးနုိင္တဲ့အခ်က္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ လက္တစ္ေလာမွာေတာ့
Chronosphere နဲ႕ တြဲဖက္ျပီး Death Ward (Witch Doctor), Chain Frost
(Lich), Sunstrike (Invoker), Mystic Flare (Skywrath Mage) အစရွိတဲ့
Combo ေတြဖန္တီးျပီး တုိက္ခုိက္တဲ့ နည္းလမ္းမ်ား ေခတ္စားေနသလုိ
မိမိတစ္ကုိယ္ေတာ္ အစြမ္းျပတဲ့အခါမွာလည္း အသုံးျပဳနုိင္တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။
Chronosphere အတြင္းမွာ 1000 ပုံေသ Movement Speed နဲ႕
ေက်ာ္ခြသြားနုိင္တဲ့ Phase Effect ကုိ ရရွိေနမွာျဖစ္တဲ့အတြက္
Chronosphere အတြင္းမွာ ရွိေနမယ့္ Void ကုိ Movement Speed Slow
ျပီးတုိက္ခုိက္ျခင္းက အသုံးမဝင္ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ Aghanim's Scepter ကုိ
ေရြးခ်ယ္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ေတာ့ Chronosphere ရဲ႕ Cooldown ဟာ 130/110/90
seconds ကေန ပုံေသ 60 seconds အထိ ေလ်ာ့က်သြားေစမွာျဖစ္ျပီး Chrnosphere
အတြင္းမွာရွိတ့ဲ Invisible Enemy Unit ေတြကုိ ျမင္ရမွာျဖစ္ျပီး Invisible
Ally Unit ေတြကုိေတာ့ ဖုံးကြယ္ေပးထားနုိင္စြမ္းရွိပါလိမ့္မယ္။
ေနရာေျပာင္းေစတဲ့ Ability ျဖစ္တဲ့ Meat Hook နဲ႕ Chronosphere အျပင္ကုိ
ဆြဲထုတ္နုိင္ေသာ္လည္း Force Staff, Geomagnetic Grip တုိ႔နဲ႕ေတာ့ အဆုိပါ
Unit ကုိ အျပင္ဆြဲထုတ္လုိ႔ မရနုိင္ပါဘူး။
Items
Base Damage မ်ားလြန္းတဲ့ Faceless Void ကုိ ပြဲအစမွာ Quelling Blade
တစ္ခုေလာက္ မျဖစ္မေန ေဆာင္ထားသင့္ျပီး Dota 2 မွာ Orb Effect (Unique
Attack Modifier) ရဲ႕ သက္ေရာက္ပုံကုိ အနည္းငယ္ ေျပာင္းလဲလုိက္တဲ့အတြက္
ယခင္က မျမင္ခဲ့ရတဲ့ Madness + Maelstorm ပုံစံဟာ ျမင္ေတြ႕ရက် Item
အတြဲျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ Chain Lightning ထြက္သြားတဲ့ တစ္ခ်ိန္မွာသာ
Lifesteal Effect ေပ်ာက္ေနမွာျဖစ္လုိ႔ Time Lock လုိမ်ဴိး Bonus Damage
Ability ပါဝင္ေနတဲ့ Faceless Void အတြက္ Attack Speed ဟာ
ဦးစားေပးေရြးခ်ယ္ရလုိ႕ အဆုိပါ Item အတြဲဟာ
အေျခခံလုိအပ္ခ်က္လုိျဖစ္ေနပါတယ္။ ကစားပြဲအေျခအေနကုိလုိက္ျပီး Hand of
Midas ကုိေရြးခ်ယ္နုိင္သလုိ သင့္ရဲ႕ ၄ ခုေျမာက္ Item ကေတာ့ Black King
Bar ျဖစ္ေနမယ္ဆုိရင္ Team Fight တုိင္းကုိ ေၾကာက္စရာမလုိဘဲ ေရွ႕ဆုံးက
စတင္ဦးေဆာင္နုိင္တဲ့ Initiator တစ္ေကာင္ျဖစ္လာေစမွာပါ။ သင့္ရဲ႕
ၾကဳိက္သက္မႈေပၚမူတည္ျပီး ေနာက္ဆုံး Item ၂ ခုကုိ Battlefury, Butterfly,
Daedalus, Monkey King Bar, Satanic, Assault Curiass, Aghanim's Secpter
တုိ႔ကို ပြဲအေျခအေနေပၚမူတည္ျပီး ေရြးခ်ယ္နုိင္ပါတယ္။ သင့္ရဲ႕ Faceless
Void ဟာ Main Carry တစ္ေကာင္မဟုတ္ဘဲ Team Fight ပုံစံ အသုံးျပဳရရင္ေတာ့
Power Treads, Hand of Midas, Madness, Black King Bar, Aghanim's
Scepter နဲ႕ Refresher Orb တုိ႔ကုိ ေရြးခ်ယ္အသုံးျပဳနုိင္ပါလိမ့္မယ္။
Overview
Faceless Void ဟာ သူ႔ရဲ႕အဓိကအားသာခ်က္အျဖစ္ အျခား AoE Disable Hero ေတြထက္ မ်ားစြာအားသာတဲ့ Chronosphere ကုိ ပုိင္ဆုိင္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။
Chronosphere အျပင္ဘက္မွာက်န္ခဲ့တဲ့ Enemy Hero တစ္ေကာင္က
သင့္အေပၚမ်ားစြာ ဒုကၡေပးနုိင္တဲ့အတြက္ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Carry ကုိ
ဦးတည္ျပီးအုတ္မလား၊ ေနာက္က Support Hero ေတြကုိ
ဦးတည္ျပီးအုတ္မလားဆုိတာကေတာ့ အခ်ိန္တုိအတြင္းမွာ အမွန္ကန္ဆုံး
ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကုိ ခ်နုိင္ဖုိ႔ေတာ့လုိပါလိမ့္မယ္။ Faceless Void ရဲ႕
အဓိကစိတ္အေႏွာက္အယွက္ေပးတဲ့ backtrack နဲ႕ Time Lock ဟာ Aghanim's
Scepter ဆက္ထားတဲ့ Doom နဲ႕တုိက္ခုိက္ခံရတဲ့အခါမွာေတာ့ အဆုိပါ Buff ၂
ခုလုံးကုိ ရပ္တန္႔သြားေစနုိင္တ့ဲအတြက္ Doom ဟာလည္း Linken's Sphere
မဆက္တဲ့ Faceless Void အတြက္ Counter ေကာင္းတစ္ေကာင္ျဖစ္ပါတယ္။
ကိုေတဇာ
No comments:
Post a Comment